Ce este Optimoo?
Optimoo este un serviciu de tip software creat pentru monitorizarea programului de lucru și susținerea proceselor de management al resurselor umane. Fiind dedicat cu precădere companiilor mari și mijlocii, sistemul oferă funcții complexe, dar în același timp este ușor de implementat și utilizat. Sistemul preia unele sarcini consumatoare de timp de la responsabilii de HR, timpul astfel economisit putând fi alocat unor sarcini generatoare de valoare, precum dezvoltarea și motivarea colegilor.
Optimo facilitează digitalizarea proceselor referitoare la administrația personalului, furnizează date personalizate, precise și trasabile, ajută la organizarea schimburilor de lucru, urmărirea orelor suplimentare și a concediilor. Prin datele colectate și rapoartele oferite, Optimoo simplifică unele procese de HR esențiale, precum determinarea obiectivelor și evaluările periodice.
Am creat Optimoo având în centrul atenției oamenii din companii și nevoile lor. Experiența echipei noastre în dezvoltarea de soluții dedicate mediului de afaceri autohton ne permite să personalizăm produsul după cerințele fiecărui client în parte. De aceea, colaborarea cu noi nu se încheie la implementarea produsului, ci abia atunci începe. Suportul post vânzare, prin care dorim să ne asigurăm că sistemul își îndeplinește cu succes obiectivele, este ceea ce ne diferențiază pe piață și motivul pentru care multe companii din România ne-au ales pe noi.
Optimoo are funcționalități multiple, care pot fi adaptate la nevoile fiecărei companii. Rolul lor este să ajute la eficientizarea activității angajaților și la simplificarea proceselor de HR, economisind astfel timp, energie și bani pentru companie.